Dags för part 2!

Idag lanseras ju den andra delen utav Matthew Williamson sin andra del utav sin kollektion med samarbetet utav H&M. Jag har sett delar utav den första delen och även delar från den andra, det jag kan säga om de plaggen jag sett är att de faktiskt ser riktigt fräscha och glammiga ut! Dock så måste jag påpeka att jag stört mig en del på reklamen på tv:n! Är det någon mer än jag som tycker att H&M's tv-reklamer har blivit helt weirda?! Men bortsett från det så är det faktiskt riktigt fina plagg som är med i kollektionen! Tyvärr med vår dåliga ekonomi (p.g.a lågkonjunkturen) så kommer jag bara att få dregla efter dessa plagg när jag går förbi H&M's skyltfönster. 

Men det betyder ändå inte att jag kan tipsa er söta läsare om att Idag den 14 maj kommer alltså den andra delen utav Matthew Williamson ut i utvalda H&M butiker! Kolla mer på www.hm.com om ni är intresserade av plaggen! Enjoy! 



Några plagg i den andra delen av kollektionen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback