Telescopic Explosion

Reklamen för den här nya, "fantastiska" mascaran har gått på TV i några veckor och jag undrar varje gång: Funkar det här verkligen? Jag måste säga att prova nya mascaror utan att veta hur resultatet kan bli (i verkligheten och inte som reklamen säger...där de får PERFEKTA ögonfransar varje gång) är inte något som jag gillar. Jag har nu hållit fast till min gamla mascara (som ger ett underbart resultat på mina fransar) väldigt länge! Men med alla nya mascaror som kommer hela tiden så måste jag nu fråga. Är det någon som provat denna och tycker den fungerar bra? Please let me know!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch jag hatar att prova nytt smink!Håller mig till den "vanliga" telescopic mascaran. Dock är jag liite sugen på att prova den där. Finns ju mascaror med tjocka borstar, små osv.. men det där måste nog vara den första med en rund ? haha :P

Säg till hur den var om du provar den :D

2009-06-24 @ 15:01:24
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: Lunie

En liten borste ska tydligen ha bättre precision och vara bättre för att nå alla små fransar, men jag tror personligen att alla mascaror har olika resultat på olika personer... sedan beror det väl på vilket resultat man önskar sig och hur man applicerar det. :p

2009-06-24 @ 19:46:14
URL: http://lunoire.blogg.se/
Postat av: Anonym

I just took one in the store and bought it.. But that's just me.

2009-06-26 @ 23:27:47
Postat av: Jenny

funkar bra för mig men man måste lära sig så dem första gångerna blev det klumpigt men nu blir det jättebra. jag har korta, raka fransar vilket gör att en liten borste underlättar :)

2009-10-15 @ 17:35:06



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback