Surprised!

Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig kan man snacka om att jag blev glatt överraskad! Min kära älskling hade tagit fram ljus och tänt i sovrummet och låg och vänta på mig. Han sa att det skulle vara en kväll för mig där han kunde visa hur mycket han uppskattade mig! Så, jag fick lägga mig ner på sängen och så gav han mig en väldigt lång och skön helkroppsmassage, medan han påpeka hur underbar jag vart den dagen! Hur underbar jag är mot honom varje dag! Gud vad jag älskar den mannen!!!

Efteråt låg vi och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag älskar att prata med honom, han förstår mig verkligen!

Tack älskling för en fin kväll som jag länge kommer minnas!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Aaaw vad gulligt han är !

2009-06-20 @ 20:25:37
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: Lunie

awwh vad mysigt det låter!

Ni är så söta :>

2009-06-22 @ 03:32:02
URL: http://lunoire.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback