Måndag!

Idag så sov jag rätt länge, eftersom jag inte kunde sova i natt. Det kunde inte älskling heller. Så vi pendlade mellan soffan och sängen ihop om att få nån sömn, men det hände ju inte! Jag somnade framåt 6 efter att Jimmy gått till jobbet. Han har inte sovit något alls OCH jobbat hela dagen! Fattar inte hur han orkar.

Jag har börjat på mantel-projektet å Tessans vägnar! Hon bad mig om hjälp så jag tänkte vara schysst och ställa upp, jag menar hon har sagt att hon ställer upp om jag behöver hjälp! Så jag har startat med mantlarna! Håller på med follningen just nu.

Sen har jag vart iväg och tränat idag med! Cyklade dit, körde ett pass yoga på 75 minuter och sen cyklade jag hem! Känner mig rätt nöjd faktiskt! Ska satsa på Afrodans på onsdag med! Hoppas inte den blir inställd denna vecka också!

I morgon ska jag väl börja planera inför lördagen, se vad som ska handlas, möblera om i köket, stryka duk, städa klart, diska glas och lite sånt. Måste också kolla upp om man kan hitta någon bra stans att gå ut på lördag kväll i stockholm! Någon som har några förslag?



Kommentarer
Postat av: Lunie

Önskar att jag kunde komma på lördag :(

Ni får ha det så kul iaf!

2009-06-22 @ 23:49:42
URL: http://lunoire.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback