Home again...

Så! Nu är jag hemma igen efter en underbart trevlig dag hemma hos min sötegölleplött Alison! Vi har haft det riktigt trevligt! Vi började med en mini shoppingrunda i Huddinge centrum för att se om jag kunde hitta några fina leggings inför lördagens fest! Så vi gick till H&M, JC, Kappahl och till sist Lindex! Finally på Lindex hittade jag ett par hot pink leggings som är tre kvarts och även ett par svarta, heltäckande leggings. Hittade även en bok också som heter "Den jag ville ha" och hittills verkar den riktigt bra och underhållande!

Efteråt gick vi hem till Alison, satt ute i solen och snackade lite skit och solade oss. Sen stekte vi lite korv och käkade även supersmarrig päronpaj! Vi har även snackat med hennes urskojiga kusin, Franci, och kollat upp om HP-premiären och så! De har äntligen släppt biljetterna! :) Yey!!! Sen så fick jag/fick låna urgulliga skor utav Alison med! Tills på lördag! Känns skönt att va hemma nu! Bara slappa lite!



       

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback