20 år!

Jahapp! Då har man fyllt 20 då! Snacka om jobbig dag! Kom hem i morse, den 7 juni klockan 04.30. Det var bara att lägga sig direkt, sen gå upp vi tio igen för att städa och fixa lite här hemma. Jag bakade rabarberpaj och donade. Sen kom gästerna vid 15.00! Hela trapphuset var full med min släkt och vän som stod och sjöng "Jag-må-hon-leva" till mig. Jag visste inte vad jag skulle säga, utan jag stod där och log (med ett urlöjligt leende säkert!) och lyssnade!

Sen kom det in och alla lastade av sina presenter på mig och kramades och grattade mig! Shit, massor med presenter var det också! Jätteglad för det jag fick!



Tack för att ni uppvaktade mig på min dag! Haft en jättemysig dag! Älskar er och tack för alla presenter! Pussar och kramar!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback