Tilde 1 år!

Idag fyllde ju Tilde som sagt 1 år! Sötnosen där fick massor med paket och när vi kom var hon fullt upptagen med att slita upp sina första födelsedagspresenter någonsin!



Hon fick massor med fina gåvor från alla, men bästa tror jag nog var hennes Disney Princess soffa! Hon älskade den! Mumsig tårta och fika fick vi med! Ett väldigt trevligt kalas måste jag säga!

Gosan ville också bli buren lite utav mig idag med! Hon är alldeles gullig och har lärt sig säga mamma och pappa nu! Hon upprepar dessa ord hela tiden! Smart är hon med, om man frågar henne var lampan är tittar hon upp och även pekar  och säger " E dä"  Söta snuttan!

                     

                     




Sötnosen i sin nya älsklings soffa! Underbara unge!

Det blev massor med bilder! Men jag kan tyvärr inte lägga upp alla här! Haft en trevlig kväll! Hur har ni haft det då?
  

Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha men det måste göras..XD

2009-07-14 @ 20:18:03
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

haha ja det är det verkligen! :P

2009-07-14 @ 20:19:15
URL: http://cajsa1.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback