Soff-jakt!

Jag sitter här vid datorn och kollar runt lite i olika bloggar. Sitter även och kollar lite på blocket! Jag är på jakt efter en ny soffa och efter Clay och Tessans fynd av soffa från blocket (en stor, fräsch ektorps soffa för bara 1000:-) så sitter jag och letar själv! Men har inte lika stor tur som dem!

Anledningen till att vi måste byta ut vår soffa (ännu en gång) är för att den har blivit nedsutten (redan och igen!). Vi har köpt våran från jysk för 4200:-. Det började med att vår första blev nedsutten, så vi ringde och fick byta den till en helt ny! Och nu har vi haft den nya i ungefär 4 månader och den här har också blivit nedsutten! Så det blir bara till att ringa till Jysk i morgon och be om pengarna tillbaka! För en soffa ska inte bli såhär efter 4 månader! Det finns bara inte!

Så jag sitter här, på soff-jakt jag! Försöker se om jag kan hitta någon bra, fräsch, snygg, billig soffa. Men det ser lite mörkt ut! Ni har inga tips om andra sidor än blocket man kan kolla på? Håll tummarna för att jag hittar något!
   

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe ja, men jag har fått höra att den inte är någe bra.. :(

2009-07-12 @ 16:32:38
URL: http://cajsa1.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback