Shopping och hem till mig

På fredagsmorgonen vaknade vi vid 10-tiden. Då var det ett förfärligt regn och åskväder! Det blixtrade också! Och vi trodde våra planer om shopping och sen vidare hem till mig skulle grusas direkt! Men vi hade tur och när vi väl ätit frukost hade det slutat regna! Sen när vi skulle till bussen så var solen framme igen och det började bli riktigt varmt!



Vi åkte in till Stockholm City för att shoppa lite, Ling behövde underkläder och underkläder blev det i massor! Tur att det var massor med rea! Hon hittade massor med fint! Hon hittade även ett par urgulliga shorts med! Sen var hon UNDERBART söt och snäll och köpte ett urläckert turkost nagellack till mig!

När vi var klara styrde vi stegen mot pendeln som skulle ta oss hem till mig!

När vi väl kommit hem till mig beslutade vi oss för att byta om eftersom det vart riktigt varmt ute, sen gick vi till Ica Maxi för att handla lite läsk, chips och godis :) Därefter gick vi till Blombacka Pizzeria och åt middag! Det var mycket gott! Jag åt en Calzone Special utan champinjoner! Det är min favorit från den pizzerian skulle jag kunna tro!

Därefter gick vi tillbaka hem till mig och satte igång med vår mysiga filmkväll hemma hos mig! Vi fixade fram våra gottigheter som vi köpt! Sen satte vi på filmen "The curious life of Benjamin Button"! Det var en riktigt bra film! Hade förväntat mig något annat från trailern som man sett, men jag tyckte i alla fall att den var riktigt bra!



Den som inte sett den filmen borde se den! :) 

Efter filmen, som faktiskt var rätt lång, så blev det sängtajm!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback