Shopping från Karlssons

Jag lovade ju er lite bilder från vår shopping i onsdags på Karlssons, så jag tänkte väl lägga upp dem nu och skriva lite om dem. Det var jag, älskling, syster, mor och far som satte oss i bilen lite innan 12 i onsdags för att köra mot strängnäs och "Familjevaruhuset" Karlssons. Och det var ju rätt billigt där och vi kom verkligen inte tomhänta därifrån!

Jag fick (eftersom min älskling betalade <3) med mig lite smått och gott!

    

Det som jag shoppade var:

* DVD (3 för 199:- Älskling valde 2 andra och denna frågade han om jag ville ha, älskar ju Bridget Jones! Hon är sjukt rolig!) som innehöll 3 filmer; "Bridget Jones Diary", "Bridget Jones The edge of reason" och "About a boy".
* En söt liten "clutchbag" liknande väska med armring. Så man kan hänga fast den lilla väskan på armen då man går ut på klubben och dansar! Då sitter den där och man behöver inte kolla hur väskan sitter var 10:nde sekund!
* Material inför skolan (Billigt som sjutton var det!); 3 kollegie block, 4 stiftpennor, 2 stift refill och 2 suddigummin.
* Bok som heter "Dekorera tåror" (mamma hade köpt en sådan som jag kikade i och jag kände att jag behövde en egen likadan! Riktigt roligt ser det ut och boken kostade bara 39:-!)
* Bok som heter "Fantasifulla kort" och handlar om hur man skapa egna kort och vad för material man kan använda sig utav. Riktigt inspirerande!

Ja, sen köpte ju älskling som sagt 2 filmer och lite smått och gott han med till sig själv!

Efter vi var klara där så for vi hemmåt igen. Det blev en lugn eftermiddag innan det blev dags för bio på kvällen för mig, älskling syster och hennes kompis. Det blev som sagt Harry Potter igen! Men det var riktigt mysigt ändå!

Ha det så bra underbara ni!
   


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback