Såsig..

Usch... Måste faktiskt erkänna att jag börjar känna mig alldeles trött och såsig! Fattar inte, klockan är inte så mycket! Okej jag gick upp halv nio typ i morse, men det är inte så himla tidigt ändå!

Det kanske är för att jag har hållit igång större delen av dagen! Det har ju trots allt vart rätt mycket idag med soffor, shopping och kalas! Så jag kommer väl fortsätta min kväll med att bara ta det lugnt. Ärligt talat känns det skönt att vara utmattad för en gångs skull. Med tanke på hur stor del utav hösten och våren jag vart hemma, sökt jobb och så så har man ju hunnit vila ut sig ordentligt. Det resulterade i att man låg och drog sig på morgnarna och när man väl gick och la sig låg man och stirrade i taket i timtal!

I morgon ska jag i varje fall åka till Sköndal och träffa min underbaraste Zandra en sväng! Det var länge sen! Sen på kvällen blir det "Bakom Kullisserna på Harry Potter och Halvblodsprinsen" 20.00!

Har ni några planer inför i morgon?
     

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback