Rolig Torsdag

Hej kära bloggläsare! Hoppas att allt är väl med er? Här är allt bra! Jag har haft en riktigt bra dag idag! Jag, älskling, syster och bror har vart in till stan idag! Vi shoppade lite och jag har äntligen införskaffat mig ett par jeansleggings från Gina Tricot! Riktigt sköna är dem att ha på sig också måste jag säga! Ser ut som ett par riktiga jeans men dock utan fickor och så!



Älskling köpte en riktigt snygg t-shirt och syrran hade väldans tur och hittade ett par snygga jeans på rean för 99:- på Gina tricot! De satt skitsnyggt på henne! Hon hittade ju självklart ett par andra jeans med för 500:- typ, vilket inte förvånade mig hon är verkligen en jeans människa! Tvärtemot mig, men jag måste lära mig. Det är bara för att jag stör mig på att jag har så breda höfter och det är assvårt att hitta jeans som sitter snyggt överallt!

Efter vår lilla shoppingtur (som inte varade i mer än 30 minuter max) så styrde vi stegen emot Bowlinghallen för lite bowling! Vi körde två games och vi hade tur för att syrran hade rabatthäften så vi betalade bara för 1! Verkligen billigt med 20:- per person! Vi spelade och hade jättekul (även om jag kom sist och satte större delen av mina klot i rännan..! Jag har inte bowlat så många gånger förut!) Den som vann var ju syster yster! Grattis till henne! Här har ni lite bilder att kika på!

       

Efter bowlingen var vi hungriga så vi bestämde oss för en lite trip till Subway! En av mina favoritrestauranger (om man kan kalla det restaurang?) här i Eskilstuna! De gör sjukt goda mackor där! Självklart tog jag kyckling, ost, grönsaker och Curry på min som alltid! Det är min favorit tror jag, även om jag fick lite beslutsångest om jag skulle ha tonfiskröra eller kyckling! Så vi lunchade och pratade! Riktigt mysigt var det. Sen strosade vi omkring lite till i några butiker innan vi drog oss mot bussen hem.

När vi kom hem så blev det lite umgänge med mor! Vi spelade bussen i full och det vann jag faktiskt i! Något som jag är bra på! Haha!

Sen så lagade jag och älskling mat idag! Vi gjorde Tessans CHIPSGRATÄNG till dem och de tyckte det var jättegott! Så glad jag blev att vi fick det rätt! Receptet på denna onyttiga maträtt hittar du under kategtorin matprat!

Sen diskade jag och mor, därefter spelade vi lite poker - Texas Hold'em. Men med lite av våra egna regler haha! Sen körde jag och mamma lite scrabble (som alfapet) mot varandra! Jag vann en gång och sen vann hon den andra gången. Sen blev det att jag satte mig här en stund! Hoppas att er torsdag vart bra?
   

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

jeans leggings är så bekvämt och snyggt :D

Sooov så gott!

2009-07-29 @ 03:56:10
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

jeans leggings är så bekvämt och snyggt :D

Sooov så gott!

2009-07-29 @ 03:56:11
URL: http://amandajosefine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback