Regn?!

Jaha, nu har "äntligen" det utlovade regnet kommit! Ja, vad ska man göra? Det är väl ingen riktig SVENSK sommar utan regnet antar jag! Men ärligt, så känns det lite tråkigt! Det var ju så himla fint väder igår! Riktigt varmt! Tur att vi drog och badade igår i varje fall! Vi badade i Lundsjön som ligger vid Fisksätra! Väldigt fint bad faktiskt! Skriver mer om det sen och lägger upp bilder, när jag kommer hem!

Just nu sitter jag bara här för att Ling är och duschar, därför satte hon på den lilla "barnvakten" åt mig så jag skulle slippa aitta och bara "rulla tummarna" enligt henne! Gullunge där! Jag hade nog kunnat sysselsätta mig!

Så jag antar att våra planer för dagen blir att ta sig mot Stockholm när det är uppehåll och sen skulle vi shoppa lite... eller ja, jag är väl ett smakråd with no money till Ling! Efter det skulle vi åka hem till mig och hitta på något skoj. Antar laga mat, baka och FILM!

Vad ska ni ha för er denna regniga dag då?



Kommentarer
Postat av: Daniel

Ska bada in the rain!

2009-07-06 @ 07:46:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: kajsa

det är så tråååkigt med regn. man blir så uttråkad =P

2009-07-06 @ 13:08:58
URL: http://kajsaholm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback