Paus från solen

Hej alla glada, söta läsare! Tänkte bara skriva en kort rad här i bloggen. Har smitit undan från solen en kort stund och tänkt bara kolla in vad som händer på bloggen! Helt enkelt hihi!

Vi vaknade 10.30 i morse och åt riktigt god frukost. Sen har vi väntat hem syrran eftersom hon jobbade i morse fram till 12. Min älskling har även hjälpt pappa med deras skrivar problem! Så duktiga han har löst det! ♥

Fick även låna "hårspänne" av syster (snarare håraccessoar, det är en sån där "kam" grej med blommor!) Här ser ni det (dålig bildkvalite, tagen med kameran på denna dator och den har bara 1.3 megapixels).



Sen har vi mest snackat lite, umgåtts. Jag har läst lite i min tidning och så. Vi var även iväg och handlade godis, chips och dip på Ica Stenby inför kvällen då det ska bli lite myyys! Min kompis Angelica jobbade på Ica Stenby idag, det var riktigt länge sen jag träffade henne (eftersom hon bor här i Eskilstuna och jag i Södertälje så har det helt enkelt inte blivit av att träffas! Känner mig som en dålig vän! Men det var riktig kul att träffa henne i varje fall och vi hann småprata lite då vi betalade, eftersom hon satt i kassan! Hon berättade att hon kommit in på sin utbildning för att bli röntgen sjuksköterska. Utbildningen är visst i Örebro så nu ska hon flytta med, så då kommer vi bo ännu längre isär!

Sen när vi kom hem blev det lite fika med kubbar, ballerina, hemmgjordsaft och glass! Riktigt gott och mysigt! Snart ska vi väl börja med middagen (om någon timme eller så) och då blir det Tacos helt enkelt! Åh, det ska bli riktigt gott för det var himla längesen med Tacos! Tror inte vi har ätit det sen innan Turkiet resan! Shit alltså!

Min bror var även in hit och ville ta bild på oss ihop! Söta han ♥ Här är den bilden!



Nej, men nu ska jag gå och umgås med min härliga familj! Ska se om jag hinner skriva lite senare ikväll, men jag lovar inget alls! Ha det bra ni söta fina! 
   

Kommentarer
Postat av: carro

svar:godeftermiddag :)

2009-07-18 @ 17:09:08
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hehe..^^ jag äter fisk (om jag måste) men tycker inte om att fiska bara för kul. precis som jakt, bara för kul. Döda... bara för kul? nej tack!

2009-07-18 @ 21:06:57
URL: http://cajsa1.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback