Om fredags kväll!

Igår var jag och min sambo hem till Clay och Tessan (Jimmys kusin samt kusinens fru) på lite mysigt samkväm! Vi hade bestämt att vi skulle träffas och ha en mysig, trevlig stund! Vi delade upp det så att de lagade maten och vi gjorde efterrätten! De hade lagat Chipsgratäng (låter som en helsjuk maträtt och jag hajade till när hon sa det första gången, men allt udda verkar komma från Öland haha, men jag lovar att det helt sinnessjukt gott! Ska skriva receptet i ett annat inlägg sen) som var väldigt gott och vi hade bakat Dumlemuffins, som fick väldigt bra beröm! Jag känner mig extra nöjd när folk verkligen gillar det jag bakar eller lagar.



Det blev ett jättegott, vitt vin till maten med, Dreams hette det. Väldigt sött och lättdrucket. Sen så blev det prata, mysa ha kul i soffan. Hjälpte även Tessan att sätta upp Wallies i Tildes rum! Massor med Prinssesor. Det blev strålande fint!

               


Sen så fick Tessan prova sin klänning jag sydde om. Den passa perfekt, såg jättebra ut på henne och hon blev verkligen nöjd! Fick även dragkedjan från klänningen (den var fin och hel och hon behövde inte den!) så den ska jag använda till nästa projekt!

Vi mumsade på muffinsarna i vardagsrummet vid tv:n och som sagt var det ju väldigt populära! Till och med lilla Tilde älskade dem (men hon älskade nog formarna ännu mera!).

Lucas (Jimmys gudbarn) bjöd även in oss till deras Fredagsmys! Sötnöten där! Och så började alla plötsligt sjunga på "fredagsmys" reklamen!



Vi provade även deras karaoke och vattenpipa! En väldigt trevlig kväll! Vi kom hem åt halv 1, 1 tiden där!

Hoppas ni haft en lika härlig fredagskväll som jag?
    

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback