Morrn morrn!

"Good morning starshine's the earth says hello!"

Nej, men God morgon på er alla söta! Nu är det en ny härlig dag och solen skiner faktiskt här! Enligt termometern på balkongen är det 30 grader haha men det är för att solen lyser på den.. Man kunde ju få hoppas lite!

Idag ska jag till Zandra, eller rättare sagt till hennes jobb i sköndal! Så jag ska gå härifrån runt 10. Ska kolla upp lite med mobilblogg, men jag lovar ingenting! För jag kommer säkert att glömma bort det! Jag kommer vara vid Zandras jobb run 12 där. Det var en lång och komplicerad väg att åka, tror jag ska byta buss/tåg 3-4 gånger!

Men först ska jag kolla till bloglovin! Såg att jag fått härliga updates där! Blir alltid lika glad av att få läsa andras bloggar! Hihi! Vad ska ni själva göra idag då? Skiner solen hos er med?
     

Kommentarer
Postat av: -Milly-

webcam grej så. men jag ska fixa ljudet senare :)

2009-07-15 @ 09:22:33
URL: http://memilly.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback