Morning!

God morgon kära bloggläsare! Hoppas ni har en lika förtjusande och härlig morgon som jag har! Sitter här i en av våra nya soffor och myser med datorn en liten sväng! Klockan är 08:50 och jag borde väl egentligen ta mig i kragen och börja packa inför resan idag. Men det känns taskigt att riva fram väska och allt i sovrummet när min älskling ligger och sover! Men han ska väl snart upp antar jag! Hoppas jag inte behöver använda våld (våld i vårt föhållande när det gäller väckning är överösning av kyssar, naffsande, kittlande, kramande och så vidare!) hehe, eller jag har inget emot det! Men jag har lite ont i magen! Tror min mage fortfarande är ovan med så fet mat och godis efter jag gjorde dieten. Kanske ska försöka hålla mig på det nyttiga spåret? Och inte gå upp alla mina kilon igen... Låter ju som en god idé eller vad säger ni?

Jag har i alla fall läst igenom alla nya inlägg från bloglovin! Väldigt många, verkade som om den strulade lite för en blogg hade 20 nya inlägg varav 19 av dem hade jag redan läst! Så det var jätteskumt!

Ska kika runt lite här mer. Känner mig så taskig, vet faktiskt inte hur mycket jag kommer hinna uppdatera på min lilla trip till Eskilstuna! Men jag ska försöka låna till mig datorn "där hemma".



Sitter även och kollar på tågtider! Shit vi ska åka idag, det är aslänge sen jag var i Eskilstuna (känns det som, kommer inte ens ihåg när det var... I slutet av April har jag för mig!).

Ska även göra frukost snart! Sen packa då!

Vad ska ni göra en sån här härlig fredag?

        

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

jo gå o pussa på sambon din, man går ju ner på det, remember? =)



du är så fin, o rar. klart du ska skriva en bok, jag tror du har mkt att berätta! o många som vill lyssna, åtminstone jag. =) kram

2009-07-17 @ 09:10:49
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback