Måndag kväll!

Hej kära bloggläsare! Har inte tagit mig tid att skriva här i bloggen på hela dagen och jag tänkte bara skriva några korta rader. Men jag tror att ni förstår att det är lite oförskämt att sätta sig vid datorn var tionde minut för att skriva ett inlägg när man är på besök hos några som man inte träffar så himla ofta! Så ni får hålla ut lite, men sen när jag kommer hem igen kommer bloggen komma igång igen som förut!

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi var trötta från igår jag och älskling och sov ut idag. Vaknade vid tolv tiden där. Sen har vi umgåtts med familjen, spelat "bussen är full" med syster, åkt pappas "Beach bug" (en ombyggd sommar bil utan tak!) gjort en liten visit till min äldsta Farbror Conny och hans sambo Gunilla samt kusinen Joakim. Det var trevligt. Ikväll har vi annars inte gjort så mycket. Kollat på Lipstick Jungle och så. Vi fick även jättegod Wok gryta till middag!

I morgon ska vi till min moster Karin och fira hennes pojkvän Anders (som fyller år den 5 augusti, men bor ju då i borlänge.. om han nu inte flyttat till Göteborg ännu???). Annars ska vi väl inte göra så mycket i morgon, men det blir nog riktigt trevligt!

Nu ska jag se om vi ska titta mer på tv eller kanske läsa eller hitta på något annat! Ni får ha det så himla bra så länge, så försöker jag skriva i morgon kväll igen!
  

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Sv: Tack för din röst!:D Det var kanske tack vare dig som jag vann;) Länkarna kommer när jag svarat på alla kommentarer i dag:D

Kika in senare:D

Ha en underbar dag

KRAM

2009-07-21 @ 12:49:43
URL: http://fotobydenise.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback