Måndag igen..

Jaha nu var det måndag igen! Alltså inte mig emot, eftersom min fartfyllda vecka nu börjar! Får se hur allt går nu med allt. Det är ju egentligen meningen att vFi ska försöka lösa allt det där med sofforna idag! Men det verkar inte bättre just nu att det inte kommer hända! Eftersom bilen vi skulle låna från Tages jobb just nu är utlånad. Och den är i alla fall ledig klockan 16.00, men Clay kanske ska till Råsunda och kolla på AIK-IFK GBG. Så vi får se hur det här kommer gå!?

För i morgon så fyller Tilde år och de som sålde sofforna var helt upptagna i morgon. Sen får vi se hur det blir med onsdagen där? Vet inte ens om de vill hålla sofforna så länge?! Varför känns det som om att allt ska gå emot en när man hittar något bra. Något bra som man bara vill ska lösa sig, men allt bara strular ihop sig?! Åh! Känns så himla jobbigt!

Men jag kan ju inte göra mer än vänta! Och jag tänker stor röja. Det gör jag när jag blir nervös. När jag är otålig, nervös, osäker och undrar hur allt i sjuttsingen ska kunna lösa sig!

Snälla håll tummarna idag! Så att allt kan lösa sig på rätt och bästa sätt!

Nu ska jag gå och diska... I varje fall! Ha det bra!
   

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback