Home sweet home!

Hej alla läsare! Nu är jag hemma igen. Trodde jag skulle hinna skriva mellan mitt besök till centrum och innan vi gick på barnkalaset, men det hann jag visst inte! Det blev lite stressigt här, innan vi skulle gå med att slå in presenterna och så!

Skulle ju köpa kläder till Lilla Tilde, men jag säger bara att GUD vad svårt det är att välja vid begränsad budget! Jag älskar att shoppa kläder, vare sig det är till mig eller till andra. Som i det här fallet en liten söt ett-åring.

Jag hittade en t-shirt med leggings som hade Mimmi på sig och sen ett par rosa joggingbyxor med matchande långärmad tröja med Hello Kitty. Sen fick hon också min inramade Jasmine.

Ska skriva och lägga upp bilder om hennes kalas alldeles snart, ska bara kolla till bloglovin först! Ska även lägga upp om sofforna!
  

Kommentarer
Postat av: fridha

åh tack detsamma :)

svaren finns nu på bloggen :D

2009-07-14 @ 19:13:24
URL: http://fridhafelicia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback