"God morgon"

Haha, jaa "god morgon" på er alla, inte för att det är morgon fortfarande, det är ju lunch tider nu! Men det blev en seg uppstigning idag! Vi låg kvar och drog oss i två timmar, bara höll om varandra och tyckte om! Det är så himla härligt det, bara ligga och slöa! Vi ska snart äta lite frukost hihi! Borde kanske laga lunch eller nåt, men det blir nog en macka ändå!

Sen ska jag och min kära sambo göra det man verkligen måste här i livet! Städa våran lägenhet så det inte ser ut som om bomben slagit ner när vi åker bort i morgon! Japp, i morgon bär det av till Eskilstuna! Men jag ska försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan! Beror på hur, när och var jag har tillgång till en dator, men annars blir det väl några mobilinlägg med!

Senare ikväll ska jag även iväg på Harry Potter och Halvblodsprinsen med Alison och Masih! Ska bli kul, även fast jag inte har så stora förväntningar efter att ha fått höra av kompisar hur dålig den är! Men jag kan själv säga att jag inte fått den uppfattningen utav trailern, men man får väl se. Så tråkigt om den skulle vara dålig ju!

Ska även läsa blogginläggen på bloglovin när jag hämtat mig min frukost!

Vad ska ni själva hitta på idag då?
     

Kommentarer
Postat av: Cajsa

ja... usch, vill inte att någe ska hända min syster-yster! :(

2009-07-16 @ 13:44:09
URL: http://cajsa1.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback