Bada bada bada bada!!!

Snart så ska jag dra iväg till Nacka! Där ska jag träffa Ling, vid Nacka forum och sen ska vi dra vidare mot Lundis, ett väldigt great bad enligt henne! Så, ska äntligen bada (typ första gången sen jag kom hem från Turkiet) och det är verkligen efterlängtat! Det är så himla varmt just nu, visst inte lika varmt som i Turkiet men det här är en annan slags värme. I Turkiet vart det inte lika fuktigt och man svettades inte på samma sätt. Plus att det blåste rätt skönt och fläktande och man hade poolerna och havet precis utanför dörren! Så det är ju en helt annan sak jämfört med nu!

Därför ska det bli skönt att komma härifrån ett tag, åka och bada och bara ha det skoj! Sen ska jag sova kvar hos henne och så kommer vi hit i morgon :) Shit snart helg igen, gud vad tiden går! Snart får älskling semester också... Och jag får veta om jag kommer in på Södertörn eller ej! SNÄLLA håll tummarna för mig!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback