Ett nytt försök då...

Jahapp, jag hade tänkt att göra ett nytt försök med det att blogga! Det borde vara mycket enkelt att göra till rutin eftersom jag tycker om...Nej jag älskar att skriva! Men jag har ju provat på det här förut, men kanske lite halvhjärtat. Så jag tycker väl att jag kan förtjäna en ny chans, eller vad tycker ni?

Mitt mål med den här bloggen är att få skriva av mig lite, dela med mig lite utav mitt liv och kanske få tillbaka ytterligare utav min skriv vilja, min inspiration! Så att jag kan genomföra ett av mina mål. Författa en bok som kan bli publicerad. Research krävs...men jag känner att jag skulle kunna göra det! Jag tror på mig (i alla fall en aning) och jag hoppas att jag har några andra där ute som tror på mig? 

Det var allt från mig nu så länge! Ska ge mig på att fightas med min bloggs design... Hur det nu ska gå till! :p

All my Love till alla bloggläsare där ute! <3


Jag

Kommentarer
Postat av: Emelie " från posten"

Jag tror på dig ! :)

2009-01-27 @ 16:56:21
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: Tompsss

WALLAH!! Jag har haft funderingar på att skriva några rader då och då, men palla!?!?! :O



2009-01-31 @ 13:43:28
Postat av: Tompsss

WULLAH!! Jag tänkte försöka skriva några rader i en blogg, men palla?!? :O



Aja, fin blogg sis ;)

2009-01-31 @ 13:44:47



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback