Julpost!

Äntligen så har jag tagit mig tid och fått klart min fina julpost jag beställde förra året! Som ni vet älskar jag handarbeten, som stickning, broderi, virkning m.m. Så när jag såg den här fina julposten kunde jag inte låta bli att beställa den! Jag har länge velat ha en egen julpost, där man lägger ner alla julkort man får under julen! Verkligen megahärlig väggdekoration, som en tavla, men med en funktion! Är den inte fin? Vad tycker ni?


 

Jag är i varje fall jättenöjd med den och den kommer hänga jättefint ute i hallen sen! Och när alla julkorten har jag någonstans att lägga dem!


Kommentarer
Postat av: Tessi

SV: ja, det gör hon..hon jobbar kväll imorrn till typ 21 och sen jobbar hon vanlig til lördag och söndag (<-tror jag) Love you<3

2009-12-10 @ 21:27:19
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback