År 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Ja, det har jag gjort! Jag flög till exempel flygplan för första gången!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, för jag gav inga nyårslöften till i år.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja! 
4. Dog någon som stod dig nära? Ja.
5. Vilka länder besökte du? Finland och Turkiet
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer glädje!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 23 maj, dagen då vi for till Turkiet!
8. Vad var din största framgång 2009? Jag antar att det var när jag kom in på Högskolan!
9. Största misstaget? Kan inte komma på något speciellt misstag...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara "vanliga" sjukdomar, inget allvarligt!
11. Bästa köpet? Min nya symaskin, utan tvekan!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resan till Turkiet och symaskinen skulle jag tro.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Tik Tok med Ke$ha
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar att jag hade börjat tidigare med att läsa kurslitteraturen (jag anar ett nyårslöfte)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Kan inte komma på något just nu.
18. Hur tillbringar du julen? Vartannat år med min släkt hos mormor och morfar, vartannat år här i södertälje med min sambos familj.
19. Blev du kär i år? Nej, jag var redan kär när detta år började!
20. Favoritprogram på TV? True Blood!
21. Bästa boken du läste i år? Oj, det måste bli Twilight-serien!
22. Största musikaliska upptäckten? Oj, nej du den kan jag inte komma på!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kent Boxen och en fotlänk.
25. Något du önskade dig men inte fick? Ja...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag firade den med min familj hemma med familjen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mer glädje än sorg helt generellt!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Sprudlande, glad, rosetter!
29. Vad fick dig att må bra? Familj, vänner och min älskling! Även bloggen och att läsa!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vad menas med sugen på?
31. Vem saknade du? Många! B.la. min vän Selina! Även många själar jag träffar så sällan nuförtiden!
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj, jag har lärt känna många nya vänner detta år, kan inte säga vilka som är bäst! Alla är bra på sitt eget vis!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Gud vad mysigt!

Jag får se vad pojkarna fixar åt mig. Det ska iväg och handla om en stund. ^^



Gott Nytt År På Dig! :) <3

2009-12-31 @ 14:42:26
URL: http://haidenaavas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback