Välkommen hem till mig!

Ja, nu är det dags! Dags för att ge er en "rundtur" hemma hos mig! Linda - Det handlar om helheten (Linda) gav mig ju denna idé! Eller snarare hon bad mig genomföra detta för hon var så himla nyfiken och intresserad av hur jag bodde! Och nu kommer jag visa er hur det ser ut hemma hos mig, men först lite fakta!

Fakta om lägenheten:

Yta: 71 kvm
Antal rum: 2 rum och kök
Läge: Beläget i Blombacka, södertälje
Våning: tredje och sista våningen
Övrigt om boendet: Ja, vi bor i ett bra område, i ett bra trapphus och med trevliga grannar! Tvättstugan ligger precis nedanför vår trapp och den är väldigt rymlig och fräsch! Den är jag väldigt nöjd med! Bra cykelförråd och inga stölder förekommer! Vårt privata förråd är även det mycket bra, rymligt och förekommer ej heller stölder där! Jag trivs verkligen här!

Sådär, det var lite fakta! Nu kommer bilderna!

Välkommen hem till oss!


Här har ni hallen!


Badrummet (förlåt att det är lite stökigt!)


Vardagsrummet!


Köket och vårat nya köksbord!


Och till sist vårt sovrum!

Så här bor alltså vi! Hoppas ni gillar detta! Förlåt, men det är lite smårörigt här och var! Men allt kan inte vara perfekt! Det ska väl synas att folk bor här med, så att det inte ser ut som en utställning eller i ett tittskåp!
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint ni har det, jag älskar inredning =)



Ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-08-07 @ 21:48:30
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Piinky

okejokej :) va roligt att du ställde nån fråga till han :) jag har inte jobbat innan första dagen är imorrn , Men jag kommer jobba/praktisera som personlig assistent!

2009-08-07 @ 22:11:03
URL: http://annajunttila.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket! Det glädjer mig att du tycker det! Tacktack! :D



lägg gärna till mig i bloglovin

om du tycker att min blogg är intressant :)



2009-08-07 @ 22:15:06
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Wiiie äntligen detta efterlängtade inlägg! =D va mysigt o hemtrevligt ni har det! ser att ni har inslag av ikea, precis som hos mig. Fast här är det typ bara ikea, haha. ;)



Ni verkar ha det väldigt stort oxå, trots att det är en 2a. Stora öppna ytor, me like.

Ja detta var efterlängtat, kul kul! o du, bordet i köket blev ju coolt. (dvs fint)



Kramen

2009-08-07 @ 22:17:00
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Aw vad mysigt det såg ut hemma hos er :D

2009-08-07 @ 23:02:11
URL: http://wiljestark.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback