Torsdag kväll!

Heeej bloggen! Nu är jag äntligen ledig i någon minut för att hinna skriva en rad! Kom nyss hem igen efter att ha vart och mött bror vid Södertälje Syd! Så har vi tagit bussen hit och ja, satt oss i soffan för att ta det lite lugnt! Jag har även hunnit beställa en bok som jag behöver till den första kursen i skolan! Boken heter Graphic Design. A concise History, skriven av Richard Hollis. Får se om den är något bra! Ska även låna två andra kursböcker utav Alison nästa vecka. Om jag har tur hinner jag läsa igenom dem innan vi börjar!
 



Sen så har jag hunnit göra klart tvätten (älsklingen hjälpte mig med det sista på slutet då jag vart tvungen att åka och möta bror) och vi har även vart och handlat lite mat och sådär! Så duktig känner jag mig!

Sen snart kommer Tage över och hjälper oss med köksbordet och då minsann ska jag fota och lägga upp massor med bilder om hur jag bor! Lovar att jag inte har glömt bort det!

Sen fick jag ett bra tips utav en Anonym läsare (vem är du smarta människa?) som sa att om jag blir sugen på godis så går man och borstar tänderna. För det är inte gott att äta godis med tandkrämssmak i munnen! Så smart ju! Det ska jag prova!

(Bror)

Skriver senare ikväll, ska umgås med bror nu! Ha det så bra sålänge!
      

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Det var ett smart tips, tror jag har hört det förut nån gång, om jag inte minns fel.Eller nej, det var ifall man slutar röka o blir röksugen! då ska man borsta tänderna, det sägs avleda röksuget. Haha.



åh vad jag längtar efter bilderna på ert hem, det ska bli skit kul. =D (som ett barn på julafton)



Jaha du sötnos, så du har så fina läppar du! (gah, detta kan tolas fel, asg)



2009-08-06 @ 20:30:22
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

va gullig du är stumpan! det var bara sambon som hade ont i magen, o läkarna trodde det var blindtarmen men det ordnade sig! =) kramas sötnos

2009-08-06 @ 20:35:42
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Anna

SVAR* Jag håller fullständigt med ! :D

2009-08-06 @ 21:18:02
URL: http://annaatraan.blogg.se/
Postat av: Cajsa

ja, idiot är det minsta man kan säga om dem! :P

tack så mycket för ditt stöd tjejen! ^^

2009-08-06 @ 23:00:16
URL: http://cajsa1.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback