Själaglad!

Hej bloggen! Nu är helgens jobb som Tildes barnvakt slut och jag är hemma igen! Blir en lugn kväll, ska snart till sängen! Ville bara skriva en rad så ni vet att jag är vid livet! Är dock jättetrött, så kommer somna tidigt ikväll! Sen så ska man ju till skolan i morrn, inga lektioner då men jag ska träffa Zandra och Carla för att gå på Välkomstcermoni för de nya på skolan och rundturer på skolan. Det är en rätt stor skola, så det gäller att hitta rätt!

Vi käkade varm smörgåstårta till middag med hemma hos Clay och Tessan! Så gott, receptet finns under kategorin matprat! Sen så ville älsklingen att jag inte skulle gå hem samtidigt med honom utan vänta 20 minuter innan jag gick. För han skulle göra en sak. Sen när jag kom hem så hade han dukat fram gurk- och morotsstavar med dipp och vindruvor. Sen vinglas, men det blev sockerdricka till (det gör inget för mig, blev så himla rörd!) och tänt ljus! Så underbart söt han är! Och glad blev jag! Det händer inte varje dag liksom! (kanske det som gör att det är överraskande och att man blir själaglad över det!). Jag fick även välja filmen som vi skulle se, det blev "Mitt stora feta grekiska bröllop" som jag inte hade sett än! Den var riktigt bra!



Helmysig kväll med andra ord, bilder på Tilde från helgen kommer upp i morgon (förhoppningsvis!). Och i morrn är det även ett nytt avsnitt utav True Blood! Yey! Superspännande är det ju!

Allt väl med er? Har ni haft en fin helg?

Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; vad bra, jo det funakr väl rätt så.

2009-08-23 @ 22:54:25
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: ebba

jätte härlig design!



btw är med i en tävling så rösta gärna på mig

http://jurdle.blogg.se/

bidrag nr 2 :D

kram!

2009-08-23 @ 23:31:51
URL: http://ebbajonasson.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

sv: Tack så mycket för din röst!

Hoppas du får en fin dag, btw: svara gäran på frågan i mitt senaste inlägg! det vore verkligen kul ;)

2009-08-24 @ 06:25:19
URL: http://noescape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback