Natt inlägg

Här sitter jag än vid datorn... Har trilskats med mosters blogg i ett antal timmar nu (sen ungefär klockan 20.00) men på slutet satt jag och försökte lösa en sak. Och den ville verkligen inte bli löst!!! Satt väl någon timme med bara just det problemet! Men allt annat gick smärtfritt och jag tycker verkligen sånt här är kul!

Jag ska förmodligen hjälpa Ling med hennes blogg också! Känner mig så duktig när folk vill ha min hjälp!

Kommer lägga upp bild och länkning till bloggen sen när moster har godkänt blogg-designen! Men några vänner jag frågat om råd har sagt att den ser jättefin ut, så jag får väl hoppas att moster känner likadant!

Vad har ni för er denna natt då? Just nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem. För jag är knäpp! Jag kan inte sova utan någon bredvid mig! Så varje kväll när han är ute i svängen så sitter jag uppe och väntar på att han ska komma hem! Han ringde nyss och lät jätteglad. Ville ha numret till 3's kundtjänst, sen hörde jag en tjejröst i bakgrunden snacka om det med (antagligen hon som skulle ha det). Känner mig fånig som blir halvt svartsjuk på det, det borde jag inte bli... Eller? Jag vet att han älskar mig, men ibland kan man inte låta bli! Speciellt när man sitter ensam hemma och han är ute och festar! Nej, jag är bara löjlig. Nu ska jag surfa vidare lite här. Kanske återkommer snart igen!
   

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack snälla för hjälpen! Jag är supernöjd!!! Kram

2009-08-02 @ 12:58:02



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback