Märkbart!

Man märker ju väldigt mycket redan nu på bloggen att jag har börjat skolan! Ser att jag förlorat en läsare, vilket gjorde mig rätt ledsen! Synd att det ska vara så! Hoppas i varje fall att ni andra stannar kvar?

Jag ska se till att planera riktigt ordentligt så jag verkligen får tid med bloggen också! Jag fattar liksom inte hur folk hinner, som Foki t.ex. Hon skriver massor men verkar plugga riktigt hårt också! Kanske ska be om några tips? Fast i och försig så bloggar jag ju mest för min egen del, för det är kul! Men det är extra kul när man vet att folk läser! Någon som känner samma som jag?

Jag har spenderat min kväll med att sy, sy, sy! Det går riktigt bra och det ser ljust ut, den är nog klar i morgon! Det ska bli så kul att dela med sig utav vad jag har skapat! Hihi!



Vad har ni haft för er ikväll då?

Kommentarer
Postat av: margit

Vilken häftig synmaskin! Vad är det för märke? har aldrig sett en sådan förut!

Visst är det kul att blogga, det tycker jag också. Min Blogg är: Dagbok med bilder.

2009-08-27 @ 23:20:54
URL: http://margitholm.blogg .se
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

ah okej jag svarar på kommentarer =)



angående de du skrev om kissie så håller jag helt åh hållet med dej =)



Läs mitt senaste inlägg om KISSIES MÖRKA BAKGRUND !

2009-08-28 @ 10:28:07
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: Julia

sv: Tack så jättemycket snälla du :D

2009-08-28 @ 13:44:00
URL: http://juliapysslar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback