Lördag.

Hej alla kära bloggläsare! Nu är jag hemma igen som sagt och ska försöka återgå till en lite mer aktiv blogg. Det är lite lättare att göra det när man inte har gäster här hemma. Så jag ska återta min blogg nu!

Idag händer väl inte så mycket, hade först tänkt att ta mig in till stockholm för att kolla in Prideparaden, men nu verkar det lite sent för det och ja, jag har inte orken heller direkt. Så jag funderar på en hemmadag idag!

Älskling är ute med två kompisar och fiskar, så jag är hemma ensam och bara tar det lugnt. Lite "me-time" som man säger. Och inte för att alls verka dum eller egoistisk eller liknande så kan det ju vara skönt att bara vara jag ibland! Så jag är gglad för att få vara ensam och så! Då kan jag fokusera lite på mina intressen ett tag och jag vet att Jimmy känner samma sak, det är en av de få saker som gör att jag älsakr honom. Vi har många likvärdiga värderingar!

Idag känner jag mig lite kreativ faktiskt så jag funderar på att sy eller nåt! Och ja, just ja! Min andra moster, Anna, vill att jag ska hjälpa henne med hennes blogg design också! Jag blev så glad när hon frågade mig! Hon tyckte den jag gjort till Karin var riktigt fin så hon ville ha min hjälp! Så jag ska kanske börja på den idag med! Eftersom jag känner mig så kreativ! Ska börja med att samla lite material till det!

Hoppas ni får en trevlig lördag? Har ni några planer för dagen eller?
   

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Haha, oj då men den skulle du inte missat! Sådär bra men sjukt rolig! haha ;D

Läs mer om den på min blogg om vad jag tyckte om den! :D

2009-08-01 @ 20:35:53
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Hej sötnos, länge sen nu ju! Allt väl?



ja bland dem viktigaste personerna i mitt liv är min mormor, o min morfar som vakar över mig från ovan. <3



händer nu i helgen då? kramar

2009-08-01 @ 21:47:32
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Haha ja den va faktiskt bra, blev piggare som det stog att man skulle bli. :) mer fokuserad, precis som namnet, ler.



kramar

2009-08-01 @ 22:22:06
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback