Home sweet home!

Ja, jag har det alltid jättetrevligt hemma hos min familj, men det känns alltid lika skönt att komma hem igen till sitt. Även om man saknar dem massor och vet att det dröjer innan man ses igen, så är det ju något man kan längta efter och så! Det är trevligare att ses, man blir inte irriterade på varandra utan njuter bara av varandras sällskap och har skoj! Just nu känner jag att "There is no place like home"! Så himla skönt att vara hemma igen och bara kunna ta det lugnt!

Ska kika på bloglovin en sväng, ta det lugnt men ganska snart ska jag bara mysa ner mig i sängen med min älskling! Bara ta det lugnt och sen sova! I morgon är det ju måndag och vardag igen! Upp tidigt och till skolan samt jobb! Så är det, men det känns skönt tycker jag! Så får man sakna hemmet, lugnet och sambon ett tag med!

Hoppas ni har haft en fin helg, gjort något skoj?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback