Hemma igen!

Hej bloggen! Nu är jag hemma igen efter att ha hjälpt Tessan med att passa Tilde lite, då hon var nere i tvättstugan! Så det har gått bra, även om hon var lite gråtmild på slutet men jag antar att hon började bli lite sömnig helt enkelt!

Annars har jag inte gjort så himla mycket... mest tagit det lugnt. Surfade faktiskt på PS3:an innan, men det gick inget bra att skriva inlägg här i bloggen så jag fick låna datorn en liten snabbis av min älskling. Han hade tänkt spela starcraft med Glenn men det verkar inte funka så himla bra.

Älskling gick för att börja med maten, så jag ska väl snart gå och hjälpa honom! Jag börjar bli riktigt hungrig nu!

Vad har ni annars gjort idag då? Har ni några planer för kvällen eller är det bara en lugn söndagskväll framför tv:n som gäller? Så ser det nog i varje fall ut för mig! Såg ett reklaminslag om en trevlig film som visas ikväll på trean. som heter Intolerable cruelty. En romantisk komedi från 2003 med George Clooney och Catherine Zeta-Jones. Får kika om det är något att se på! Någon som sett denna kanske?

Nej nu ska jag kika lite i bloglovin och sen hjälpa älsklingen med middagen! Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

haha vet du hur många ggr din kommentar skickades? jag tappade räkningen efter sisådär 8! =D puss o kram



2009-08-16 @ 19:10:55
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: linda igen!

haha ingen fara gumman, tyckte det vara va rätt komiskt för jag förstod att det inte var meningen! =D

2009-08-16 @ 19:15:49
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Hej söta du!=)

Har inte kanal 3, fasen också!

Ska kanske kolla nån annan film från våran filmsamling

hehe=)

Sen ska jag ju blogga lite också.



Hoppas din kväll blir perfekt och att maten smakar gott!



Pusseli puss! ;D

2009-08-16 @ 19:29:34
URL: http://babymelody.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback