Godmorgon!

Hej hopp och godmorgon på er som nyss vaknat! Jag har vart vaken ett tag nu och sitter här och filosiferar! Nej, inte riktigt! Jag har kikat runt lite på bloglovin, andra bloggar, svarat på kommentarer och ätit frukost! Jag fick även reda på att JAG har VUNNIT ett par örhängen jag var med och tävlade om hos Julia på hennes blogg! Snacka om att jag blev riktigt glad, så nu kommer jag sitta här och vänta på godingarna och att de ska komma med posten! Hihi!



Snart ska jag bege mig till skolan och gå på små introduktioner, om skolans webb och sådär, så man lär sig något! Sen ska jag sitta i biblioteket och plugga ett tag tänkte jag! Det ska bli skönt, ha lite fokus på studierna där. Just nu känns det inte som att jag kan koncentrera mig här hemma, vilket är lite synd!

Hoppas även att SL inte krånglar idag! Men nu ska jag fixa det sista, skriver om en stund! Ha det bra!
Hur ser er dag ut idag då?

Kommentarer
Postat av: margit

GRATTIS HELENA!!!

2009-08-27 @ 08:25:38
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: margit

GRATTIS till Dig att du vann! kul!

2009-08-27 @ 23:21:42
URL: http://margitholm.blogg .se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback