Godmorgon...

Ja, godmorgon mina sköna juveler! Jag har vart uppe i några timmar nu, tänkte satsa på att hålla samma tid även om jag inte börjar förrän 12! Ska dock vara där lite tidigare, så jag hittar lektionssalen och med tanke på att SL har strulat för mig de 2 gånger jag åkt till skolan hittills så bestämmer jag mig för att åka en kvart tidigare än jag behöver... I fall att liksom! Hellre för tidig än för sen!

Jag ska snart börja göra mig i ordning, sen tänkte jag bara sy klart mitt pennskrin, vi får se hur det går! Började ju även sy på en annan sak igår, så pennskrinet blev inte klart! Haha! Men vad säger jag inte, ni får hålla koll i bloggen om ni vill se! Den blir förhoppningsvis klar ikväll eller i morrn! Vad tror ni jag syr!?



Sen skrev jag inte så mycket igår för internet strulade! Så irriterande! Och inte fick vi ner True Blood igår heller, så vi får kolla på den idag istället!

Lägger upp dagens outfit snart (om jag hittar något att ta på mig vill säga!!!!) och sådär!

Hoppas ni alla får en fin dag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback