Godmorgon!

Godmorgon här i bloggen! Nu sitter jag här med en kopp av mitt underbara turkiska te! Älskar det verkligen! Så himla gott! Är så ledsen på mig själv att jag inte köpte mer av det!

Ska snart börja göra mig i ordning för jag ska iväg och träffa underbara, söta Alison! Ska vara hos henne vid 11-tiden, sen ska vi åka tillsammans till Södertörn (så att jag sen hittar dit själv, jag har aldrig  varit där och mitt lokalsinne i flemingsberg är väl helt uruselt om man nu bortser från att jag hittar PÅ tåg plattformen, men det räknas nog inte!). Vi ska betala kåravgift och även inskrivningsavgift för min del. Hade tänkt göra det på upprops dagen, men Alison sa att det är många som gör så och då kommer jag få stå i kö väldigt länge! Så vi gör det idag!


(Jag och Alison)

Jag har även hunnit duscha! Så härligt att starta morgonen med en dusch! Ska snart klä på mig, vad man nu ska ha på sig i det här trista vädret! Jag som hade hoppats på sol så vi hade kunnat bada hemma hos Alison i deras nya pool! Men, nej såklart får jag dåligt väder!

Ska även måla naglarna, sminka mig och fixa sådär! Inte så mycket att göra mer. Bussen går 10:15!  Ska börja alldeles strax!

Vad ska ni söta ha för er då?
   

Kommentarer
Postat av: ♥Transan/Jonas♥/

/Svar/

Ja det är det <:



Tack, detsamma! <:

2009-08-12 @ 09:50:00
URL: http://transan.blogg.se/
Postat av: Pascale

Sv: Glad jag blir..tack så mycket!

2009-08-12 @ 15:41:49
URL: http://pascale.blogg.se/
Postat av: HardrockGoddess

Vilken fin blogg! Hur lyckas man få den så fin? :)

2009-08-14 @ 12:29:32
URL: http://hardrockgoddess.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback