Godmorgon!

"Godmorgon godmorgon! Hör fåglar sjunga glatt.." Ja, godmorgon på er alla! Idag är jag på strålande bra humör och väldigt pigg! Sitter här med min lilla frukost och kikar runt lite på era bloggar via bloglovin! Svarade även på min kommentar (hade bara fått en enda under natten, vilket kändes lite ovant.. men det kommer säkert flera sen. Har ju inte vart aktiv på hela lördagen, bara lite igår kväll!).

Klockan tickar sig allt närmare halv 7, så jag ska promenera ner till bussen och ta mig till skolan! Vi börjar kl. 8 idag med föreläsning som håller på i två timmar! Sen så ska jag hämta ut mitt SH-kort och ta mig hemmåt. Ska även köpa mig ett SL-kort för terminen. Sen blir det direkt hem, laga mat, plugga, fixa och dona! Vi får se hur det går i varje fall!



Är lite orolig över vart jag lagt mitt fina armband från mamma... kan verkligen inte hitta det och jag ville ha på mig det idag! Har letat verkligen överallt! Får väl ta mig en titt till lite senare idag! Måste ju ha det liggandes någonstans! Kan ju inte bara försvinna menar jag!

Hur ser eran dag ut då?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback