Fredag

Idag så åkte älskade syster hem igen! :( För hon ska jobba lördag, söndag måndag. Men nästa vecka kommer bror och hans kompis Hansson, för de har en domarkurs här i södertälje, så då ska de sova över här. Sen på lördag kommer mamma, pappa och syster och hämta dem. Så då får vi besök igen :)

Så jag ska fundera ut vad jag ska baka till dem! Funderar på Macarons. De ser så goda och färgglada ut! Så kanske ska testa på att göra dem, eller vad tycker ni?



Efter jag hade lämnat av syster vid tåget åkte jag hem till Senita och Lennart, för de hade försenat födelsedagsfirande för Senita som fyllde i tisdags, den 28 juli. Vi hade det riktigt trevligt och fick jättegod tårta med kiwi, banan och ananas!! Synd att jag glömde fota den bara, den var riktigt fin!

Sen på kvällen blev det köpt kebab till middag hemma hos Jimmys mor och Tage! Riktigt trevligt!

Och just det, tack alla som har grattat mig på min namnsdag! Ni har gjort min dag <3
     

Kommentarer
Postat av: Moa S

äter macarons varje år i frankrike (haha, aldeles för dålig på att baka för att fixa själv och så vitt jag vet säljs dom inte här i sverige?) och ärligt talat är dom inte speciellt goda.. mest söta och sliskiga

2009-08-01 @ 19:52:00
URL: http://moasofias.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback