Confessions of a shopaholic

Jag har just kollat klart på filmen "Confessions of a shopaholic" som jag beslutade mig för att se ikväll med tanke på att jag är ensam hemma, vill verkligen inte tortera min älskling med chichflicks som män avskyr! Anledningen till att jag beslutade mig att se den är för att Novembersara (http://novembersara.blogg.se) hade skrivit ett väldigt bra inlägg om den filmen att jag bara var tvungen att se den!

Jag nämnde ju i mitt videoinlägg att jag har läst boken (och har den här hemma i bokhyllan, älskar att köra re-runs på bra böcker!) och jag älskade den! Och som alla vet brukar ju filmen inte vara lika bra som boken, men jag tycker att denna film var minst lika bra ÄVEN fast det inte är direkt som bokens handling!

När jag älskar en film, när jag ser en film som jag tycker är så himlans bra DÅ får jag ett sug i magen! Eller mer som att det pirrar och jag får lyckokänslor och eufori pumpar i hela kroppen! Jag vet inte varför det är så, men ja så är det! Och detta hände såklart med denna film! Jag har fortfarande små pirri pirr i magen! Jag älskar't!



Så alla tjejer där ute som älskar shopping, killar, tjejproblem och att skratta! Ni måste se denna underbara film med Isla Fisher (som också spelat med i Wedding Crashers och Hot Rod) som huvudrollsinnehavare och det snygge hunken Hugh Dancy (som även vart med i King Arthur och Ella Enchanted) gör denna film verkligen sevärd och de spelar sina roller så otroligt bra!

Läs mer om filmen här: Confessions of a shopaholic! (Allt är dock på engelska)

Bänka er framför tv:n och slå på denna fantastiska film!
    

Kommentarer
Postat av: Hannes

Hoppas du får en bra torsdag och vad skall du göra? =)



Kram

2009-08-06 @ 02:11:36
URL: http://haannees.blogg.se/
Postat av: Emelie

näe, jag vet inte riktigt :D tycker om sorliga filmer, som t.ex i taket lyser stjärnorna!

2009-08-06 @ 02:26:19
URL: http://sandbergemelie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

åh jag har inte ännu sett den där filmen! Måste se den :)

2009-08-06 @ 15:06:40
URL: http://alexxandrah.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback