Vårtecken!!!

Äntligen börjar man märka att våren är på G här! :) Solen skiner och det är varmt! Ja, jag har även slängt fram nya vårjackan och börjat använda den istället för den stora byllsiga vinterjackan jag äger! det känns helt underbart och jag hoppas att ni känner likadant!? Snart så är sommaren här! AH! Kan det bli mer underbart!

Var ute och promenerade här till Maxi och hittade massor med underbara vårtecken! :) VÅREN ÄR JU VERKLIGEN HÄR NU! tänkte jag och var tvungen att ta bildbevis på mina små upptäckter!

       

Dock så saknar jag dem små tussilagosarna, några sådana har jag inte sett ännu!

Hoppas alla andra njuter av det fina vårvädret vi fått lika mycket som jag! Och jag kan bara inte låta bli att räkna ner dagarna till Turkiet! Det är snart bara 1 månad kvar! Sen åker vi!

Ut och njut i det fina vårvädret med er nu! Kärlek från mig! <3


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Sitter hellre inomhus med en pepsi hmmm

2009-04-11 @ 19:19:35



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback