Underbara morgon!

Idag vaknade jag tidigt, blev sjukt glad över att det är så strålande väder och så tänkte jag att jag kanske skulle ta och unna mig ett litet bad såhär på morgonkvisten. Så jag tappade upp mitt bad och sjönk i det varma, härliga, bubbliga vattnet! Sen när jag är klar och börjar tappa ut vattnet upptäcker jag efter ett tag att golvet är helt översvämmat! Handduken och mattan på golvet är dyngsura och ja, det kändes inte så fräscht när man insåg hur lortigt vattnet var med. Det måste ha blivit något hemskt stopp i avloppet under badkaret!!! Och inte nog med det så har jag fått värsta mensvärken! Och jag har inte haft mens på över ett år nu p.g.a att jag har P-stav! Min härliga morgon fick ett abrupt slut, men jag hoppas den vänder tillbaka igen!

Nu sitter jag här i soffan med min kopp kaffe och min knäckemacka med ost och surfar lite. Tessan påminde mig precis om deklarationen så jag ska fixa den med!




Sen så åker jag och Jimmy till Eskilstuna i eftermiddag och vi kommer hem igen på söndag! Ni får alla ha en trevlig helg! <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback