Lucas 5 år!

Idag, den 20 april, har vi vart och firat Lucas, som är Jimmys gudbarn. Han fyller 5 år idag!

Jag var där lite innan kalaset började och hjälpte Tessan förbereda lite. Jag fick äran att fixa tårtan, som blev en banan-choklad tårta! Vi köpte färdiga bottnar så det var bara att lägga ihop den. Sen gjorde Tessan två stycken Varma Smörgåstårtor (receptet finns i bloggen under matprat).

Men innan vi började förbereda fick Lucas en skattkarta med posten! Så det blev en liten skattjakt! :) Och till sist hittade vi skatten som var en ny Cykel till Lucas! Glad blev han också!

Sen fick han massor av andra fina presenter. Av oss fick han en tavla, som jag ritat och något slags ägg som man lägger i vatten så kommer det ut en gubbe (han hade önskat sig ett sånt så det fick bli en sån!).

Bästa presenten var nog star wars svärdet som låter som de i filmerna. :) 

     


Sen har jag äntligen sett mina första tussilagos idag :) Och som tradition plockade jag dem!

Sen vill jag säga GRATTIS till min kompis Emelie som fyller 18 år idag =D

Kommentarer
Postat av: anna

åh gud vad den där tårtan såg god ut! :)

2009-04-23 @ 16:07:37
URL: http://addspirit.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback