Hemma igen..

Jahapp då var vi hemma igen! Det har vart en jättetrevlig helg hemma hos mina föräldrar och jag har haft jätteroligt med mina syskon också!

Jag åkte med ett tidigare tåg i fredags eftersom Jimmy firade en tjejkompis och hann inte med samma tåg som mig. Så jag åkte tidigare för jag hade redan bestämt träff med min lillasyster. När jag kom fram möttes vi upp och gick en stund på stan. Vi gick till en butik som hette Daring Shoes (som tyvärr ska stänga igen och hade därför utförsäljning på allt i hela butiken) för Tessi hade sett ett par skor som hon skulle vilja köpa. Sen slutade det med att hon köpte ett par och la undan ett par till måndagen som hon skulle köpa då. Efter det gick vi till H&M och lite andra affärer innan vi skulle upp till tågstationen för att möta Jimmy.

När vi mött upp Jimmy gick vi till godisland så de kunde köpa godis till sig. Eftersom jag följer en diet så ingår ju självklart inte godis, men jag kan stolt säga att även om det lukta gott och såg gott ut så var jag inte ett dugg sugen! Sen for vi hem.

Lördag

Det blev en tidig morgon eftersom vi skulle till Lindén hallen, där det skulle vara loppis och mamma skulle stå med ett bord där. Därför var vi tvungna att gå upp vid halv 6 för att vi skulle vara där vid 7 så vi kunde få upp de sista grejerna och ställa i ordning. Vid nio öppnade loppisen och man fick gå runt och titta. Vi hittade massor utav fina grejer.

                 

Sen fick vi lite saker utav mamma med. B.la. ett våg, en bricka, lite servetter, broderin och garn.

Senare på kvällen åt vi kycklingsallad och hjälpte Tessi med läxor.

Söndag

Det vart en lugn dag och vi gjorde inte så mycket. Hjälpte Tessi lite till med hennes läxor och sen kom Linnéa över en sväng och hälsade på. Vi åkte hem igen vid sex tiden på kvällen och hann hem lagom till Bones.

Det har vart en väldigt trevlig helg som sagt och vi ses ju snart igen allihop eftersom vi ska till Jonna och Ellinor i Sanda den 9 maj! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback