Emilie och Carlas studentskiva

Igår den 15 april var jag på Emilie och Carlas studentskiva! :) Jag var bjuden på middagen och måste säga att det var väldigt trevligt bara det!

Skivan hade temat "Så här får du aldrig se mig igen" och det var många som hade klätt ut sig roligt! Emilie var utklädd till Gothare och Carla hade rosa klänning och strumpbyxor på sig (vet inte vad hon skulle föreställa, men en sak vet jag och det är första gången jag sett henne i rosa!). Själv så körde jag på rött med vita prickar. Mina skor var röda med vita prickar, min väska var röd med vita prickar, min topp var röd med vita prickar och mitt diadem var röd med vita prickar. Sen körde jag på med en femtiotals frizz (eller försökte i alla fall) och en femtiotals make-up!

  

Det var en väldigt kul kväll och det var många som jag kände som kom! Som Binasa, Cama, Martina och Alison :)

Dock var det tråkigt i början på eftersläppet då dj'sarna spelade den sämsta musiken och det var 3-5 pers på dansgolvet och dansa. Men efter typ 30-45 minuter insåg dem väl att ingen gillade musiken och bytte till bättre! Mycket skoj!

Tack för en fin kväll!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback