Bästa helgen!

Den här helgen har vart lång, men verkligen fantastisk! Min älskade syster kom till mig i fredags från Mariestad för att hänga hela helgen.
 
Hon anlände alltså klockan i fredags klockan 16:40 med bussen, jag mötte upp henne i t-centralen efter jobbet och så åkte vi hem till mig för att lämna av lite hennes saker. Vår plan med kvällen var våran lilla tradition; Middags- och biodejt i Heron City. Det bästa med att äta middag med syrran där är att man får äta två rätter, vi väljer alltid två rätter som vi är mest sugna på och delar 50/50. Så en medium sushi tallrik och en wokad kyckling med curry stod på menyn för kvällen innan biofilmen "We're the Millers" starring Jennifer Aniston och Jason Sudeikis. En film som bjöd på många skratt helt enkelt.
 
 
Lördagen bjöd på shopping i stan (en lördag med vad som kändes som hela Stockholms befolkning ute på stan) med målet att hitta en väska till syrran. Dock så lyckades även jag hitta en fin liten klänning perfekt nu till jul (ute i god tid, jajamän!) och syrran hittade även lite annat smått och gott själv. Efter shopping åkte vi hem till mig för att fixa oss i ordning för kvällens evenemang; Tjejkväll och fest!
 
Hostess with the mostess Alison anordnade kvällens första stopp, tjejkväll med massa gott tilltugg och lite bål! Trevligt att träffa alla fina tjejer igen och snacka av sig lite. Därefter så fortsatte vi till en födelsedagsfest hos Carlitas kompis där även Emilie, Martina, Maria och min älskling befann sig. Vin, cider, skummaskin, såpbubblor, dans, skratt och efterpärla kan summeringen av kvällen bli helt enkelt! Mycket roligt hade vi det och landade hemma hos mig vid halv 5 på morgonen igen.
 
Söndagen bestod av en lååång frukost, lite datorfix, lite utomhusstudier åh min systers vägnar (spännande minst sagt!) och sedan nagelfix innan vi åkte in till t-centralen för att finaste syster skulle åka hem. Sorgligt och det gjorde lite ont i hjärtat att säga hejdå. Längtar redan efter nästa gång, man har aldrig tråkigt med henne! ♥
 
Min älskade syster!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback