Lugn fredagsmorgon

Det skönaste som finns är när det inte behövs stressas någonstans. Den här veckan är i princip lov för mig, hade en tenta i tisdag och sedan dess har det vart lugnt och skönt. Dock hade jag väl vilja jobba lite, men tydligen är vi inne i en period där det är lugnt med bokningar. Förhoppningsvis kommer det igång snart, speciellt eftersom det är min sista månad på det jobbet då jag snart är klar med studierna! 
 
 
Men nu så har jag en lugn fredagsmorgon. Har ätit min lilla frukost och nu njuter jag av en kopp te. Ingen stress och ingen jäkt. Det är över en halvtimme kvar innan jag ska ta mig till tunnelbanan. Jag ska åka till Kungens Kurva för att köra lite Bodypump. Skönt! 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback