Tenta, Vänner och NTC

Idag så har det vart full rulle hela dagen! Inledningsvis så var det tentadags igen, vilket inte kändes särskilt vidare egentligen men håller tummarna för att det kanske gick rätt bra ändå. Därefter åkte jag till Skärholmen för att möta upp Lina och Robert. Det blev lunch vid Millas, en riktigt fet salladsbar finns där och jag rekommenderar den starkt. Jag valde lax och avokado sallas, vilket jag skulle kunna frossa i mig flera gånger i veckan ärligt talat. 
 
Sedan strosade vi runt lite i butikerna, fikade, kika runt lite till och sedan så blev det mathandling (mest för dem då) på Citygross. Efter det MediaMarkt, där vi gick tomhänta ifrån också. Därefter så var det dags för dem att åka hem och mig att gå till gymmet. Jag hade tänkt att köra egen workout i gymmet, men receptionisten rekommenderade NTC passet, Nike Training Club inspirerat pass då. Så jag tänkte varför inte! Jag lovar, det känns redan nu och jag anar att det kommer kännas mer i morgon. Kämpigt men absolut superkul och jag kommer verkligen gå igen.
 
 
Härlig dag idag som sagt och jag tackar mina fina vänner för det trevliga sällskapet och även tack SATS-instruktörerna som fick mig att svettas!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback