85. When Harry met Sally (1989)

Titel: When Harry met Sally

Genre: Komedi och Romantik

Producerad:
1989

Sågs:
den 5 februari 2011

Längd
: 96 minuter

Kort beskrivning:
Filmen handlar om en man och en kvinna som första gången träffas när de ska börjar college. Därefter träffas de vid olika tillfällen vid några års mellanrum, innan de blir vänner och lite mer än vad de planerat.

Åsikt om filmen:
Jag måste säga att jag blev lite besviken på den här filmen faktiskt. Jag har hört så himla mycket bra och att den är så fin etcetera, men jag håller inte med. Kändes som en evighet innan filmen skulle ta slut och det var rätt uppenbart vad som skulle hända. Nej, jag hade nog för höga förväntningar på den här filmen.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback