Swedish Grace

Ibland så är allt så givet så det bara inte finns. Det är det jag känner när jag tittar på Swedish Grace porslinet i Cervera butiken. Det här porslinet, det är min framtid. Det är dessa tallrikar jag kommer servera mina storslagna, mysiga, intima, underbara middagar i alla dess slag på. Det är dessa uppläggningsfat jag kommer presentera maten på. Det är till det här porslinet jag kommer uppleva många av de stora stunder jag ser fram emot i mitt liv. Födelsedagsmiddagar, parmiddagar, tjejkvällar, släktträffar, julmiddagar, påskluncher, midsommarfirande med sillunch och många fler tillfällen. Det vill jag servera på Swedish Grace.

 

Så, nu är det officiellt. Jag börjar samla på denna servis NU!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback