Höstpromenad

Förra lördagen så var det en sån där härligt, strålande och underbart solig höstdag. Så vad passar inte bättre än att ta sig tid och gå en lång, mysig höstpromenad. Därför åkte jag hem till min käraste Emilie och passade på när vädret ändå var så fint, att ta en promenix. Det blev en rätt lång runda vilket var mycket skönt och vi hann prata om ditt och datt. Vad som händer i våra liv, hur vi känner och vad vi egentligen kanske vill med framtiden. Vi hade roligt och trevligt med. Gick förbi Willys och köpte gottis hem till senare. Självklart hade jag kameran med så vi fotade lite längs vägen.

Rött bland grönt!

Det här känns nästan som en vårbild, men jag lovar den är tagen nu!

Som guld mot himlen.

Mysiga kontraster

Verkligen höst

Söta Emilie
Jag
Och vi tillsammans ♥



Eftermiddagen avslutades med mys i soffan. Vi satt och småpysslade och kollade på film. Helt underbart. Känns alltid så enkelt men ändå underbart att vara med dig min käraste Emilie!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Luuuuuuv ju <3

2012-01-07 @ 20:30:41



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback